Kolędowy kod

Tak na szybko, Kochani, bo jak się okazuje, czasu brakuje na publikowanie postów...

Zrobiliśmy sobie przed świętami poszukiwanie kolęd w literowym kodzie.
(Widziałam coś takiego niedawno w sieci - tu.)
Ubrałam to tylko w formę przedświątecznej zabawy. Była bardzo udana:)
Zakodowałam tytuły siedmiu kolęd, ósma karta była z tytułem rozdziału z książki "Dzieci z Bullerbyn", który w nagrodę mieli sobie znaleźć na audiobooku i odsłuchać, a ja miałam już dla nich przygotowane zadania do tego rozdziału.


Tu świąteczny łańcuch z zadaniami do odcinania.


Zabawa na całego!


Mi dekoduje..


Ma i jej osobiste metody dekodowania:)




Kolędy Mi.


Dalsza część kolęd Mi.


Kolędy Ma.


I to właśnie Ma odkryła, który rozdział książki będzie im dane wysłuchać.
(Ma zna właściwie na pamięć "Dzieci z Bullerbyn"...)
Tego tytułu można się było spodziewać...:)





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień Babci i Dziadka - czytamy

Choinka ortograficzna - "ż" (przyimki, zaimki, partykuły...)

Poszukiwacze matematycznych choinek